INFORMATII LIVRARE

Livrare GRATUITA direct prin agentii nostri de distributie doar in Bucuresti pentru comenzile de peste 250 lei cu TVA inclus.

Pentru comenzile ce nu depasesc 250 lei cu TVA inclus, livrarea se va face prin firma de curierat Cargus, astfel:

  • Pentru comenzile care au pana in 5 kg, costul de transport va fi 20 lei;
  • Pentru comenzile care au peste 5 kg, costul de transport va fi 30 lei;
  • Pentru produsele care au sau depasesc 60 kg, se va impune o taxa de 50 lei / bucata.

Livram oriunde in tara si se va face prin firma de curierat Cargus, astfel:

  • Pentru comenzile care au pana in 5 kg, costul de transport va fi 20 lei;
  • Pentru comenzile care au peste 5 kg, costul de transport va fi 30 lei;
  • Pentru produsele care au sau depasesc 60 kg, se va impune o taxa de 50 lei / bucata.

Easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din: Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani, Braila, Brasov, BUCURESTI, Buzau, Calarasi, Caras-Severin, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Iasi, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea.

Serviciul Easybox este disponibil la anumite categorii de produse si se activeaza automat in Cosul de cumparaturi cand produsele din acesta se califica pentru livrare Easybox.

Atunci cand bifati in Cosul de cumparaturi “Livrare Easybox”, veti putea alege locker-ul de unde sa ridicati comanda dvs, in functie de sector.

Conditii de livrare Easybox:
  • pot fi livrate doar produsele a caror dimensiune permit livrarea in Easybox, de dimensiuni mici sau medii;
  • greutatea maxima admisa pe comanda este de 12 kg;
  • se califica doar comenzile platite online prin Card bancar sau Transfer bancar;
  • costul de livrare este calculat automat dupa ce locatia este selectata.
Cum beneficiez de Easybox:
  • adauga in cos produsele dorite;
  • la modalitate de livrare alege “Livrare Easybox” si selecteaza un locker din lista;
  • cand comanda ta ajunge in Easybox vei primi un e-mail de la SameDay Curier cu un cod QR si un SMS cu un cod PIN. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului in care se afla coletul;
  • Poti ridica produsele din Easybox la orice ora din zi si din noapte, in cel mult 36 de ore de luni pana joi si in cel mult 72 de ore de vineri pana duminica. Orele se scurg de la momentul in care esti anunțat prin SMS sau email.

Dupa ce ati finalizat comanda, un operator va intra in contact cu dvs pentru confirmare si pentru a stabili toate detaliile necesare pentru ca produsele sa ajunga in siguranta.

In cazul in care ati selectat Ridicarea din Magazin sau Showroom, un operator va intra in contact cu dvs pentru confirmarea stocului.

In cazul in care plasati comanda pana in orele 15:00, aceasta va fi expediata in aceeasi zi si in mod normal, va ajunge la dvs urmatoarea zi.

Exista si exceptii si poate intarzia din diverse motive externe dar nu mai mult de 3 zile. Va sugeram sa ne contactati pentru a vedea impreuna unde se afla comanda dvs.

Daca selectati ca metoda de plata Transfer Bancar sau Mandat Postal, marfa va fi pregatita si expediata (dupa caz) catre dvs dupa confirmarea platii de catre banca.

Produsele sunt insotite de bon fiscal in magazin sau factura fiscala la livrarea prin curierat. Aceasta se regaseste in plicul cu AWB care este lipit pe colet.

De asemenea, ne puteti contacta pentru a primi o copie pe e-mail.

INFORMATII PLATA

  • Prin ordin de plata sau mandat postal. Dupa confirmarea platii de catre banca, marfa va fi pregatita sau livrata catre dvs.
  • Cu cardul direct pe site la sectiunea Mobil Pay sau in magazinele noastre direct la casier.
  • Cu card sau numerar ramburs la livrarea de catre curier.

Da, puteti schimba sau anula comanda NUMAI daca coletul nu e plecat spre dvs.

O puteti face telefonic sau prin e-mail.

In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail si produsele care sunt deteriorate sau livrate gresit, vor fi schimbate.

In acest caz, cheltuiala va fi suportata de catre Kimicar Romania.