Intodeauna recomandam ca orice produs din portofoliul Kimicar sa fie folosit corect pentru un raport de curatare la o capacitatea maxima. Incurajam utilizatorii sa se informeze despre produse si modul de folosire inainte de a face o comanda. Dorim sa se cunoasca toate aspectele iar acest lucru se poate face telefonic in orarul de lucru sau din informatiile gasite pe site in bara meniului (KIMIGHID) unde sunt explicate in detaliu unele situatii tehnice.
Iubim sa primim un review pentru ca acolo unde se poate inbunatatii ceva, doar cu ajutorul utilizatorilor se va ajunge la excelenta, ravnita de orice brand care pune pe o piata un produs de consum uzual la standarte C.E.
Evaluarea clientului care vine printr-un review, indiferent ca este unul denigrant pe care noi il acceptam cu placere atunci cand este real, corect si obiectiv, care stabileste incredere intre brand si cel care a scris acel review si poate fi constructiv pentru noi, urmand sa indreptam imediat situatia mentionata de utilizatorul final.
Din experienta asimilata in cei 18 ani de prezenta pe piata locala, am identificat mai multe personalitati ale celor ce fac evaluarea printr-un review, ajutati de IP si de un algoritm computerizat de tip Torque pentru cele false :
- Persoane care chiar sunt echidistante si doresc o inbunatatire reala
- Persoane care au cumparat produsul dar nu l-au folosit corect
- Persoane care fac parte din staf-ul firmelor cu produse concurente
- Persoane care sunt special platite pentru a scrie review-uri negative
- Persoane care au frustrari personale si asta fac constat pe social media
- Persoane care doresc produse gratis iar in caz contrar lasa un review negativ
In trecut o astfel de situatie se putea face prin viu grai de la om la om, acum este mai simplu ca niciodata sa faci o apreciere sau o denigrare in mediu online. Am selectat cateva si dorim sa le impartasim cu utilizatorii Kimicar.
Prezentam cateva exemple de circumstante adevarate sau false, intalnite in decursul timpului :
Adevarat – unde un angajat vorbeste la pesoana intai, vorbeste pe un ton rastit sau calomniaza, este indolent, are probleme personale si le transpune clientului, problema unui flacon spart sau un pulverizator nefunctional.
Fals – nu poate curata pete cerneala de pe o carte imprumutata de la biblioteca, problema acolo unde initial era deja afectata suprafata, problema inexistenta dar nu se dau detalii suplimentare, problema inventata pentru crearea unui statut -creator de review-uri , pentru o razbunare, pentru ego, nemultumit de viata personala, etc.
Validarea produselor Kimicar vine din utilizarea de peste 43 ani in Europa apoi utilizarea in Romania din 2004 unde clientii au interactionat bine cu ele iar distribuitorul a crescut an de an numarul cantitatilor puse in piata.
Ne cerem scuze celor carora le cream o problema si suntem recunoscatori acelor persoane de buna credinta care doresc sa sustina printr-un review, brand-ul Kimicar printr-o recomandare, iar compania va avea rapid o solutionare cu toata atentia si dedicarea maxima. Incercam sa construim o comunitate cu legaturi emotionale.